OVER ons
Qui sumus
IT experts, Designers, Social Media Guru’s, Content Creators en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Manusjes van alles.

Het is een cliché, maar wij denken met je mee; Een integraal gedachtengoed is de sleutel tot een vruchtbare samenwerking.
Eerlijk advies van verschillende professionals binnen hun eigen vakgebied. Doelgericht en recht door zee. L
Onze professionals

Dave de la Roij
Operationeel manager / design / IT
Dave is een manusje van alles, met ruime kennis op het gebied van (web)design, e-commerce en IT.
Een webshop of site is meer dan alleen techniek; het operationeel houden van een middelgroot bedrijf vergt veel aandacht, Dave staat dan ook 24/7 klaar.

Anita Nyari
Algemeen eigenaar / Socials / Branding
Met een achtergrond in de psychologie heeft Anita ervaring met de werking van vele facetten binnen de marketing.
Met webshops MijnNami.nl en Kindertuigjes.nl heeft Anita een succesvolle e-commerce business opgezet.

Steven Verheij
IT 'wizard' / Hosting / Programmeur
Voor alledaagse, maar zeker ook extreem complexe IT vragen is Steven dé aangewezen persoon.
Begonnen als elektromonteur, maar uitgegroeid als een ware autodidact binnen de IT. Momenteel beheerder van het biomedische wetenschappen netwerk van het Erasmus UMC

Hein Praats
(financieel) tekstschrijver
Hein is als financieel tekstschrijver werkzaam voor onder andere IEX Profs, Bellegers Belangen en andere grote namen binnen de financiële markt.
Als succesvol daytrader stond Hein al op jonge leeftijd in de quote als aanstormend talent. Na de onstuimigheid van de dealingroom te zijn ontvlucht heeft hein zijn roeping gevonden in het tekstschrijven.

Waar wij voor staan
Keep it simple
Geen gebakken lucht
Valse beloftes over de eerste plek op Google zal je bij ons niet krijgen. Duizenden euro’s besteden aan reclame op de gok dat het goed uitpakt? Doe maar niet.
Geen maatpakken
Stomerijkosten worden als snel aan de cliënt doorberekend. Onze manier van zaken doen is gewoon casual. Jobs en Gates gingen ons voor
Wel oprecht
Niet alle ideeën zijn goud waard, daarom moeten wij ook wel eens ‘nee’ verkopen of op zijn minst een idee dat in onze ogen niet werkt, ferm afraden.